تبلیغات
کیوکوشین آریا رزم کاشمر - 3 نکته ضروری در مواجه با آسیب های ورزشی
کیوکوشین:نهایت حقیقت

یا دچار آسیب ورزشی شده اید ؟ آیا در هنگام تمرینات ورزشی دوست شما در اثر یک برخورد یا یک حرکت آسیب دیده است ؟ در اینجا میخواهیم سه نکته اساسی در مواجه با آسیب های ورزشی را به شما یاد بدهیم .

آسیب ورزشی, صدمات ورزشی, درمان صدمات ورزشی

 


استراحت به شما کمک می‌کند دچار آسیب‌ جدید و خون‌ریزی نشوید .یخ سبب فروکش کردن التهاب می‌شود و درد را ساکت می‌کند .کمپرس هم مانع از کبودی می‌شود . یخ تنها می‌تواند برای 10 دقیقه رگ‌های خونی را سفت کند، اما بعد از این مدت، محل آسیب دیده ورم می‌کند. بهتر است ابتدا برای 10 دقیقه یخ را روی محل بگذارید. بعد 10 دقیقه به آن استراحت دهید و بعد مجددا برای یک تا دو ساعت این کار را تکرار کنید .
در نهایت به کمک باند کمپرس، محل را ببندید تا خون در نواحی اطراف پخش نشود .در روزهای بعد برای جلوگیری از خون‌مردگی و ورم، استفاده از یخ را ادامه دهید، اما می‌توانید به جای 10 دقیقه، مدت آن را 30 دقیقه کنید .

گردآوری :
دکتر جمشید جهانی  مسئول کمیته تحقیقات و پژوهش پزشکی ورزشی استان فارس





طبقه بندی: مقالات، 
نگارش در تاریخ سه شنبه 18 اسفند 1394 توسط مدیر وبلاگ | نظرات ()
درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
جستجو
آرشیو مطالب
نظر سنجی
مقصر اصلی وضعیت فعلی سبک های آزاد کاراته را چه کسانی می دانید؟(با امکان انتخاب چند گزینه)











نویسندگان
صفحات جانبی
پیوند ها
ابر برچسب ها
پیوند های روزانه
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

جاوا اسكریپت

سخنان بزرگان

Loading





Powered by WebGozar

کاراته کاران بدون مرز